اطلاعیه ها

برگزاری کلاس آموزشی «داروهای روانپزشکی و عوارض آنها» در بیمارستان تخصصی فجر تبریز برگزاری کلاس آموزشی «بیماری‌های ناشی از مصرف آب آلوده و راه‌های تصفیه آب» در بیمارستان تخصصی فجر تبریز دکتر حافظی در همایش یکپارچه سازی نرم افزار های مالی مطرح کرد؛ بهره‌گیری شرکت متد از ظرفیت شرکت‌های توانمند/ یکپارچه‌سازی زیر ساخت های مالی شرکت در اولویت است ستاد بزرگداشت هفته پرستار برگزار میکند: فراخوان مسابقه عکس، با موضوع پرستار و مراقبت های پرستاری، فداکاریهای پرستار-مهلت ارسال آثار: تا ۳۰ مهرماه ۱۴۰۳ ستاد بزرگداشت هفته پرستار برگزار میکند: فراخوان مسابقه دلنوشته فرزند پرستار، با موضوع من فرزند پرستارم-مهلت ارسال آثار: تا ۳۰ مهرماه ۱۴۰۳ گزارش تصویری برگزاری جلسات مشاوره رایگان روانشناسی در بیمارستان تخصصی فجر تبریز، در تاریخ نوزدهم مهرماه ۱۴۰۳ ، به مناسبت هفته بهداشت روان گزارش تصویری حضور ریاست دانشگاه آزاد اسلامی (واحد علوم پزشکی تبریز) به همراه معاونین و بسیج دانشجویی در بیمارستان تخصصی فجر تبریز و دیدار از جانبازان بستری – ۱۸ مهرماه ۱۴۰۳ واحد آموزش بیمارستان تخصصی فجر تبریز برگزار می کند: کلاس های آموزشی داروهای روانپزشکی و عوارض آنها_ بیماریهای ناشی از مصرف آب آلوده، ویژه پرسنل بیمارستان فجر- ۲۵ مهرماه ۱۴۰۳

پ
پ

بسم الله الرحمن الرحیم

پرسنل محترم بیمارستان تخصصی فجر تبریز

با سلام و احترام

فرا رسیدن ماه محرم، ماه حزن و اندوه اهل بیت عصمت و طهارت، به ویژه سید و سالار شهیدان، امام حسین (ع) را به تمامی شما عزیزان تسلیت عرض می‌کنم. این ماه عزیز، یادآور رشادت‌ها، فداکاری‌ها و آموزه‌های ارزشمندی است که می‌تواند چراغ راهی برای ما در تمامی عرصه‌های زندگی، به ویژه در خدمت به جانبازان معزز و مراجعین محترم باشد.

امام حسین (ع) در نهضت عاشورا، با جان‌فشانی و ایثار، درس‌های بزرگی از شجاعت، عدالت، مهربانی و خدمت به مردم به ما آموخت. این آموزه‌ها باید سرلوحه کار ما در بیمارستان قرار گیرد. از شما عزیزان درخواست دارم در این ایام سوگواری، با الهام از سیره و روش آن امام بزرگوار، به نکات زیر توجه ویژه داشته باشید:

۱- احترام و کرامت انسانی: همانطور که امام حسین (ع) در سخت‌ترین شرایط، حرمت انسانی را حفظ کرد، ما نیز باید با احترام و کرامت با تمامی جانبازان عزیز و مراجعین محترم برخورد کنیم. هر کدام از این عزیزان با درد و رنج خود به بیمارستان ما پناه آورده‌اند و نیازمند توجه و احترام هستند.

۲- مهربانی و دلسوزی: مهربانی و دلسوزی از مهم‌ترین ویژگی‌های امام حسین (ع) بود. در برخورد با جانبازان عزیز و سایر مراجعین محترم، از هر گونه رفتار خشونت‌آمیز و نامناسب پرهیز کرده و با محبت و صبر پاسخگوی نیازهای آنها باشیم.

۳- تعهد و مسئولیت‌پذیری: امام حسین (ع) با فداکاری بی‌نظیر خود، تعهد به اصول انسانی و الهی را به ما نشان داد. ما نیز باید با نهایت تعهد و مسئولیت‌پذیری، خدمات درمانی را به بهترین نحو ممکن ارائه دهیم و از هیچ تلاشی برای بهبود وضعیت بیماران دریغ نکنیم.

۴- صبر و استقامت: صبر و استقامت امام حسین (ع) در برابر مشکلات و مصائب، الگویی بی‌بدیل برای ماست. در مواجهه با سختی‌ها و چالش‌های کاری، با صبر و تحمل، وظایف خود را انجام دهیم و به یاد داشته باشیم که هر قدمی که در راه خدمت به مراجعین عزیز برداریم، ارزشمند و مقدس است.

امیدوارم با پیروی از آموزه‌های امام حسین (ع)، بتوانیم در این ماه عزیز، بیش از پیش در خدمت به هم‌نوعان خود موفق باشیم و رضایت خداوند متعال را جلب نماییم. از درگاه خداوند برای تمامی شما عزیزان، سلامتی، موفقیت و توفیق خدمت به مردم شریف ایران را مسئلت دارم.

با تشکر و احترام
دکتر حجت شجاعی
رئیس بیمارستان فجر تبریز

 

روابط عمومی بیمارستان فجر تبریز

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 041-33282750
پسـت الـکترونیـکی info@fajrhospital.ir
آدرس پسـتی تبریز / خیابان گلکار / جنب تالار صدرا