پ
پ

بیمارستان تخصصی فجر تبریز، همزمان با میلاد با سعادت حضرت قائم (عج)، به مناسبت اخذ درجه یک اعتباربخشی، مراسمی برای پرسنل خود برگزار کرد. این مراسم با حضور رئیس بیمارستان و مدیران اجرایی و سایر مسئولین و پرسنل بیمارستان برگزار شد.

در این مراسم، دکتر شجاعی رئیس بیمارستان فجر از پرسنل خود برای تلاش و زحماتشان جهت کسب درجه یک در ارزیابی اعتبار بخشی ملی بیمارستانی در زمستان ۱۴۰۲ تشکر و قدردانی کرد.

دکتر شجاعی در این مراسم خاطر نشان کرد که بعد از اخذ درجه یک اعتبار بخشی ، وظایف ما سنگین تر می شود، چرا که حفظ این سطح اعتبار بخشی و ارتقاء به مراتب بالاتر و بهبود کیفیت خدمات به جامعه هدف، نیاز به پشتکارداشته و مداومت در حفظ روحیه تیمی، خودارزیابی های مکررو رفع نواقص، موفقیت در این امر را تسهیل خواهد کرد.

همچنین، در این مراسم یک تئاتر طنز- آموزشی با عنوان “ارباب رجوع” توسط گروه فرهنگی هنری (متشکل از کارکنان بیمارستان فجر) اجرا شد که محتوای آن مرتبط با آموزش‌های واحد گیرندگان خدمت بیمارستان فجر بود.
اجرای این تئاتر نه تنها موجب سرگرمی و شادی حاضران گردید، بلکه نکات آموزنده‌ از جمله نحوه برخورد با ارباب رجوع با عصبانیت غیر معقول را نیز به آن‌ها انتقال داد.

روابط عمومی بیمارستان فجر تبریز

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 041-33282750
پسـت الـکترونیـکی info@fajrhospital.ir
آدرس پسـتی تبریز / خیابان گلکار / جنب تالار صدرا